1. Veikals apņemas norādīt piegādes termiņu katram vienumam, ja prece nav norādīta piegādes termiņā, tad pasūtījuma periods ir līdz 14 D.D. Gadījumā, ja piegādi ir neveiksmes, veikals apņemas sazināties ar klientu un atrast labāko risinājumu.
1.1. Preces tiek piegādātas bez maksas 1-4 darba dienu laikā, atkarībā no izvēlētā produkta. Norēķinu lapā varēsit redzēt nosūtīšanas laiku.
2. Klients apņemas pievērst uzmanību norādītajam piegādes termiņam un sazināties ar veikalu tikai tad, ja 24 stundas pēc piegādes datuma.
3. Klients apņemas pasūtīt piegādes vietu, pasūtot preces, un personu, kas pieņems preces.
4. Klients apņemas pats pieņemt preces. Gadījumā, ja viņš pats nevar pieņemt preces un preces ir piegādātas uz norādīto adresi un, pamatojoties uz citiem klienta sniegtajiem datiem, klientam nav tiesību pieprasīt veikalā par piegādi uz nepiemērotu vienību.
5. Klientam, kurš pasūtījuma laikā ir izvēlējies preces uzņēmuma galvenajā mītnē, ja šī pikapa metode tiek nodrošināta, jāiesniedz personīgais dokuments un pasūtījuma kopija. Veikals no savas puses apņemas piezvanīt klientam, kad prece ir gatava.
6. Preces, kas pasūtītas veikalā, tiek piegādātas bez maksas šādā veidā:
6.1. Kurjers vai ja pasta nodaļā nekas netiek atstāts mājās.
7. Gadījumos, kad klients norāda, ka sūtījums nav piemērots precēm, klientam nekavējoties jāinformē veikalā e -pasta info@hanzo.lt